poniedziałek, 20 kwietnia 2015

Podłoga wylana.

W sobotę przyjechała firma od posadzek, spodziewałem się ukraińców, właściciel który był z wyceną żartował, że 1 kwietnia zrobił żart pracownikom, że jeżeli tak będą robić to ich pozwalnia i przestraszeni pytali się co źle wykonali że zaraz poprawią, mówił że ma chłopaków z ukrainy, a jak przyjechali na budowę to zdziwiłem się, 3 polaków ;) Chłopaki niewiele starsze ode mnie, a nawet i młodsze, jeden 26 lat, od 6 lat pracuje w posadzkach, dwóch chłopaków po 22 lata do pomocy, jeden syn właściciela. Miałem wątpliwości czy dobrze zrobią. Aktualnie mogę się doczepić do jednej rzeczy. W korytarzu gdzie będą płytki źle został zatarty kawałek posadzki (niedokładnie) taki 20x20cm. Aktualnie posadzki są przykryte folią malarską aby wolniej oddawały wilgoć, do piątku, soboty zostawię je w takim stanie, następnie ściągnę folie i przez następny tydzień nie będę odwiedzał budowy, a później już zacznę wietrzenie.


Mamy już wybrane drzwi wejściowe, w czwartek przyjedzie Pan, który zrobi pomiary otworu wejściowego i ustalimy inne kwestie.

Drzwi wikęd  Wzór 12 kolor będziemy chcieli dobrać pod okna, coś jak ciemny orzech.



a oto relacja z wylewania posadzki:




5 komentarzy:

  1. Skąd jesteś? Ile płaciłeś za wylewkę? Jak dobrze zrobili i niedrogo to może my ich weźmiemy... :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A tak dla porównania napiszę - za posadzkę popłynąłem 7.700,00 pln - na 0,11 m styropianu (6+5 cm) wylali mi 7 cm posadzki. Cena obejmowała wszystko - materiały, robociznę, miksokreta itd. Akurat mój Szpak ma 128 m2 więc to też troszkę podbiło cenę. Pozdrawiam, Bartek K-lin

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem z Międzybórza, 30 km od oleśnicy 30 km od ostrowa wlkp, woj. dolnośląskie. 1m2 kosztował 12 zł, robota plus włókna zbrojące. Doszło 100 zł za plastyfikator i siatkę zbrojąca (4 sztuki) oraz za położenie dylatacji oraz samą dylatację. Razem zapłaciłem 1200 zł, 12 ton piasku płukanego 540 zł, cement 510 zł (cała paleta 56 worków), styropian 1220 zł (sam kładłem 5+5), folia 0,3 cm 120m2-145 zł. Całość wyszła 3620 zł. Folia budowlana na wierzchnią warstwę została mi z fundamentów oraz chudziaka.

    OdpowiedzUsuń
  4. wszystko się zgadza oprócz folii - folia 0,3 mm (lepiej jest układać jak pod posadzki przemysłowe tj. folia 0,2mm x2 na zakład)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie napisane. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń